+420 296 333 337
+420 296 333 337

FAQ

Domů > FAQ

Jakým způsobem se mám já, resp. ostatní rodinní příslušníci identifikovat při telefonickém hovoru?

​Identifikace uživatele probíhá automaticky při spojení s naším operátorem. Pokud jste při registraci neuvedli tel. číslo, nebo voláte z jiného tel. čísla, naše operátorka Vás vyhledá podle jména, příjmení, adresy, datumu narození, případne rodného čísla v naší databázi registrovaných klientů.

Kolik zaplatím za telefonát lékaři?

Pokud jste zaregistrovaní do služby 24 Doctor voláte na tel. číslo: +420 296 333 337, a za samotné zprostředkování hovoru lékaři už víc neplatíte.

Voláte-li například v rámci volných minut svého paušálu samotný hovor máte zdarma. Pokud používáte kredit, platíte jako za běžný hovor na pevnou linku.

Pokud nemáte službu registrovanou, je nutné použít audiotextové číslo - 900 5511 88 nebo si službu zaregistrovat -> OBJEDNAT. Při audiotextových hovorech je účtován poplatek 55 Kč/min.

Mám příznaky určitého onemocnění, ale nejsem si jistý, jestli to je určitě ono. Dá se přes telefon určit diagnóza ?

Ano, lékař má bohaté zkušenosti z praxe. Dokáže pospojovat jednotlivé symptomy, které směřují k jedné diagnóze. S určitostí vám ji potvrdí nebo vyvrátí.

Moje dítě má horečku, mohu zavolat?

Samozřejmě, popíšete nám všechny příznaky a my zhodnotíme, zda je nutné jít na pohotovost.

Cítím se špatně po lécích, které mi předepsali. Poradí mi Rodinný lékař?

​Poradíme vám i v tomto případě. Spolupracujeme s farmaceutickými specialisty www.inclinic.sk.

Mohu využít službu pokud nejsem registrován?

Samozřejmě, zavolat můžete v rámci služby 24DOCTOR, 55 Kč / 1 minuta

Konzultace s Rodinným lékařem plnohodnotně nahradí fyzickou návštěvu u lékaře?

​Mnoho diagnóz dokáže určit lékař i přes telefon. Za předpokladu, že provede správnou anamnézu. Případně vám umí vyřídit přednostní termín vyšetření.

V zahraničí, například z dovolené, mohu také volat Rodinného lékaře ?

​Ano, jsme vám k dispozici, kdekoliv a kdykoliv.

Můžu zavolat i v pozdních nočních hodinách?

​Kdykoliv, 24 hodin, 7 dní v týdnu.

Mám více než 4-člennou rodinu, je možné dokoupit službu pouze pro 1 člena?

Bohužel ne, je třeba dokoupit další balíček pro 4 osoby. Nicméně, zdravotní péči můžete věnovat jako dárek.

Dá se služba Rodinný lékař použít jako zaměstnanecký benefit ?

​Ano, je to zajímavý prostředek motivace, kterým dáte svým zaměstnancům najevo zájem o jejich zdraví a pocit pohody.

Jsem zdravý, ale chtěl bych se poradit v rámci prevence.

Jak je libo. Rodinný lékař je služba pro zdraví i nemoc. 

V naléhavých případech mohu kontaktovat Rodinného lékaře místo záchranky?

Ne, volejte rovnou 112. Rodinný lékař by vám doporučil totéž.